Noa Premium care

Kupovinom bilo kojeg modela NOA pametnog telefona iz serije Element, potpuno ste pokriveni 12 meseci. 1

NOA Premium usluga

Korisnici sa aktivnom NOA premium care uslugom dobijaju prioritetni status u servisu, čime se garantuje 48 sati od odobravanja popravka do završetka servisa. 2

Sigurni, bez obzira na sve

Veoma se ponosimo sa čvrstinom NOA pametnih telefona, no u slučajevima kada stvari pođu po zlu možete biti sigurni da ćemo biti tu da otklonimo najgore.

Uvek sa tobom

Nezgode se uvek događaju, jedino što možemo da uradimo je odlučiti kako dalje. Sada sa NOA 12-mesečnom garancijom za premijum zaštitu možete biti sigurni da ćemo biti s vama.

Opšti uslovi

Opšti uslovi su trenutno dostupni na sledećim jezicima: *

English, Hrvatski, Deutsch, Srpski, български

Vazi do 01.02.2019.

1 Šta je tačno NOA PREMIUM CARE?

Garancija NOA 12 Month Premium Care je rešenje koje obuhvata sve uređaje u Element serije smartfona NOA. Pokriva naponska oštećenja, elementarne nepogode (poplave, požari), fizička oštećenja te oštećenja nastala nepažnjom korisnika (padovi na tvrde površine prolivene tečnosti itd.), Uz franšizu određenu opštim uslovima. Pročitajte više u Opštim uslovima.

2 Šta je usluga NOA PREMIUM?

Vreme popravke uređaja podrazumeva vreme rada servisera, odnosno kreće od dostave uređaja u servis i odobravanja popravka unutar okvira PCVE usluge, te završava obaveštavanjem korisnika o završenom servisu. Eventualne konsultacije i čekanje, npr. Na odgovor kupca, nisu uključeni u vjeme popravke.

Kupite smartfon NOA Element

Kupovinom pametnog telefona iz serije NOA ELEMENT, uživate u pogodnostima usluga NOA PREMIUM CARE.

Da bi se ovo postiglo, nije potrebno dodatno aktiviranje ili registracija uređaja.

1

POKRIVENI ŠTETNI DOGAĐAJI

Ukoliko se Vašem uređaju dogodi:

  • Mehaničko oštećenje izazvano padom
  • Šteta prouzrokovana padom u vodu
  • Šteta uzrokovana prenaponom

Ne brinite, NOA PREMIUM CARE vam dolazi na pomoć!

2

PRIJAVI ŠTETU PUTEM WEB OBRASCA

Napravite zahtev unutar 10 dana kroz jednostavan obrazac na linku REGISTER .

Uz podatke o okolnostima i vrsti štete potrebna jei kopija računa.

3

PREDAJ UREĐAJ U OVLASCENI SERVIS

Pogledajte uputstva data u najbližem ovlašćenom servisnom centru.

Nakon pregleda uređaja, bićete obavešteni o prihvatanju usluge NOA PREMIUM CARE usluge.

4

UŽIVAJ I DALJE U SVOM NOA SMARTFONU

Uskoro dolazi obaveštenje o završetku usluge!

Preuzmite svoj smartfon NOA ELEMENT na dogovorenom mestu i nastavite da ga koristite. !

Ovaj put pripazite malo više :)

5

NOA PREMIUM CARE / Izvod iz Opštih uslova

Pokriveni štetni slucajevi
  • kratkog spoja, prenaponskog napona i direktne struje električne energije , kratkog spoja
  • prekomerno punjenje, električni napon, elektromagnetske smetnje
  • implozijom ili drugom delovanjem
  • požarom, udarom groma, eksplozijom, udarom ili padom aviona, njegovih delova ili njegovog tereta, kao i sporim sagorevanjem, tinjanjem, paljenjem, žarenjem ili implozijom te gašenjem požara
  • padom uređaja, odnosno udarcem u tvrdu podlogu
  • mehaničkom snagom svih vrsta predmeta
  • uz dejstvo vode ili vlage, izuzev atmosferskih padavina

Napomena

Ova usluga ne pokriva troškove isporuke i transporta.

Štetu je potrebno prijaviti unutar 10 dana od njenog nastanka.

S novom revizijom opštih uslova, od 01.02.2019 PremiumCare usluga se više ne odnosi na NOA ELEMENT H seriju uređaja.

Sigurni, bez obzira na sve

Ostvarite pogodnosti iz NOA Premium Carea kroz nekoliko jednostavnih koraka!

Prijava štete pokrivene NOA

Prijavite štetu na vašem NOA Element uređaju ispunjavanjem jednostavne web forme.

Prijavi štetu